Содержимое
Керамзит — застосування в будівництві та ремонті
Керамзітом є ніщо інше як матеріал, що зовні нагадує гравій або щебінь, який виробляється шляхом випалення глини або глиняного сланцю при температурі від 1000 до 1300 ° C протягом півгодини. В результаті виходить дуже легка і пориста сировина, найчастіше овальної форми. Ще більш детальніше можна дізнатися з Wiki.
Продається керамзит в мішках, на яких вказано його маркування і / або фракції.
В зв’язку з невисокою ціною, якісних властивостей експлуатації та повсякденності – вітчизняні забудовники сьогодні віддають перевагу саме керамзиту. Відмінний вибір представлений на https://megabud.com.ua/products/cement/keramzit/.
У чому особливість керамзиту?
В першу чергу – низька ціна! На сьогоднішній день, керамзит це один з найбільш дешевих будівельних матеріалів.
Вихідні матеріали і подальша їх термічна обробка надають керамзиту кілька корисних властивостей, які виділяють його на тлі решти сировини, таких, як:
- стійкість до холоду;
- висока міцність;
- шумоізоляція;
- теплоізоляція;
- стійкість до вогню;
- довговічність.
У порівнянні з багатьма іншими матеріалами для теплоізоляції, керамзит обходить їх за терміном своєї служби. До списку особливостей можна додати ще одну – це дешевизна виробництва, що дає надалі порівняно низьку ціну на ринку.
Які існують види керамзиту?
Даний будівельний матеріал також поділяють на:
Керамзитовий гравій
Відрізняється найбільшим розміром гранул (від 5 до 40 мм). Використовується при виготовленні легкобетонних конструкцій. Альтернативне застосування – керамзит як дренаж для вазонів.
Керамзитовий щебінь
Виходить шляхом дроблення керамзитового гравію. Використовується в якості наповнювача для легких бетонів. Властивості нижче, ніж у керамзитового гравію.
Керамзитовий пісок
Розмір гранул ще менше, ніж у щебеню. Основна сфера застосувань – зниження ваги бетонних конструкцій.
Види керамзиту банально визначаються розміром зерен і насипної ваги. Крім того, керамзит розділяють на фракції, що логічно для будь-якого сипучого будівельного матеріалу.
Застосування керамзиту
Як вже було сказано вище, керамзит в більшості своїй використовується для утеплення будівель. При цьому, в залежності від оброблюваної частини приміщення, існують різні способи прокладки. Наприклад, при утепленні дерев’яних підлог настилається плівка з пароізоляційного матеріалу, на яку слідом засипають керамзитовий гравій, а вже поверх нього кладуть дошки. А при обробці залізобетонних стін створюється розчин з керамзиту і бетону (керамзитобетон).
Матеріал застосовується також і в садоводстві: через особливості керамзиту вбирати вологу, його використовують для контролю водного балансу рослин, щоб вони не засихали.
Стяжка підлоги керамзитом
Керамзит – це найкраща стяжка в багатоквартирному будинку. Цемент або бетон створюють надлишковий тиск. Також ціна керамзиту нижче, ніж ціна бетону / цементу, а це скорочує витрати на роботу. Ще один плюс – отримуємо утеплення підлоги керамзитом. Це набагато дешевше і надійніше, ніж іншими матеріалами.Стяжка підлоги керамзитом виконується так:
- зачищену бетонну підлогу і низ стін (5-10 см) покривають поліетиленовою плівкою
- на плівку висипається керамзит (чим більше розмір гранул – тим нижче навантаження на конструкції)
- шар керамзиту вирівнюється і заливається тонким шаром цементу (або цементним молоком)
- пару днів відводиться на висихання, після чого можна приступати до стяжки підлоги
Керамзит. Утеплення та шумоізоляція
В процесі виготовлення керамзиту, в гранулах утворюються пори. Коли мова йде про шумоізоляцію керамзитом, то дані порожнечі збивають вібрації звуку. Також ці порожнечі перешкоджають поширенню температури, що ізолює приміщення від зовнішньої спеки або холоду.
Проводити утеплення керамзитом можна: підлогу, стіни, горище, стелю, дах і безліч іншого.
Як маркується керамзит?
Керамзит розрізняють по крупності зерен гравію і за насипною густиною.
Наприклад, якщо брати по крупності, то виділяють фракції по 5-10, 10-20 мм і т.д. При цьому існують похибки, з причини малої ефективності способу виробництва, до п’яти відсотків зерен більшого або меншого розмірів на відміну від обраного номіналу.
За щільністю гравію виділяють маркування щодо заповнення мірних судин: марка 450 – це 450 кг / м 3 і так далі.
Плюси і мінуси вик
ористання керамзиту
Узагальнюючи вище написане, можна виділити основні переваги та недоліки керамзитного гравію.
До плюсів відносяться:
- екологічно чистий продукт;
- низька собівартість;
- підвищення терміну експлуатації утеплених матеріалів;
- легкість матеріалу;
- відмінна теплопровідність;
- керамзит вбирає вологу;
- несприйнятливість до різних хімікатів.
- переваги керамзиту
До мінусів можна віднести:
- слабка стійкість до вологи, що ускладнює використання в сирих будівлях;
- необхідність робити товстий шар, інакше тепло- і шумоізоляція будуть низькими.
Як українські товари потрапляють до ЄС: все про транспорт та біль експортерів
Який транспорт везе за кордон найбільше товарів з України та з якими логістичними проблемами стикається український бізнес.
Щороку з України до країн Європейського Союзу мандрують товари на десятки мільярдів доларів. До європейських кордонів вирушають майже 40% усіх продуктів, які експортує Україна: від металів – до курятини і заморожених ягід.
Вітчизняні ЗМІ часто пишуть про те, що експортує країна. Утім, не менш важливим є те, як вона це робить. Йдеться про транспортні шляхи, якими товари потрапляють до клієнтів. Проблеми в логістичній сфері гальмують торгівлю і виконання умов угоди про асоціацію з Євросоюзом.
Отже, який транспорт везе за кордон найбільше товарів з України та з якими логістичними проблемами стикаються українські експортери?
Що в нас купують
За інформацією Держстату, у 2020 році Україна експортувала до країн Євросоюзу товарів на понад 18 млрд дол. Перше місце в експортній структурі посідають товари рослинного походження: зерно, фрукти, овочі та насіння.
На другому і третьому місцях – недорогоцінні метали і вироби з них, машини, електроніка. Виробники експортують до ЄС і чимало інших товарів: від мінералів до готової харчової продукції. Як вони потрапляють за кордон?
Залізницею, дорогою, водою
Перевезення вантажів залізницею – традиційно найважливіший спосіб. У 2020 році “Укрзалізниця”допомогла експортувати в ЄС майже 29 млн тонн вантажів. За даними Державної прикордонної служби України, на кордоні з державами Євросоюзу працюють 14 залізничних пунктів пропуску.
На другому місці за обсягами перевезень вантажів – автомобільний транспорт. Він перевозить близько третини вантажів в Україні, а на міжнародне сполучення припадає лише 5% усіх автомобільних перевезень.
Автомобілі найчастіше везуть руди і корисні копалини, продукцію сільського, лісового і рибного господарства, харчові продукти. На цьому ринку відсутній монополіст. Ліцензії мають понад 6 тис українських і закордонних компаній. На кордоні з країнами Євросоюзу працюють 18 пунктів пропуску.
Водним транспортом перевозять переважно будівельні вантажі, зерно, металопрокат, продукти хімічної промисловості. На експорт-імпорт припадають 29% перевезень вантажів річковимтранспортом і більше половини – морським. Державні дозволи на це мають кілька сотень підприємств і ФОПів.
Особливий інтерес до експорту товарів річковим транспортом мають аграрії з центру і півдня України. За розрахунками Української зернової асоціації, для перевезення 4 тис тонн зерна необхідна одна баржа. Якщо цю кількість товару перевозити вантажівками, то знадобиться 200 автомобілів.
Також вантажні автомобілі завдають більше шкоди природі та дорогам. Крім того, за оцінкамиНаціонального інституту стратегічних досліджень, річковий транспорт – найменш енергозатратний з усіх доступних видів перевезень.
В Україні є великі судноплавні річки: Дніпро, Дністер, Дунай і Південний Буг. Після поглиблення певних ділянок і добудови портів та елеваторів цими річками можна було б доставляти вантажі не тільки до чорноморських портів, а й через Дністер та Дунай у Гамбург і до Балтійського моря.
Однак річковий транспорт у країні розвивається повільно. Серед причин – брак інфраструктури, мала кількість флоту та висока вартість водних переведень.
Що таке “зелений курс Європи” і до чого тут транспорт
Європейський Союз до 2050 року збирається стати “кліматично нейтральним”, тобто перебудувати свою економіку для суттєвого зменшення негативного впливу на довкілля. Програма відповідних заходів називається “Європейський зелений курс” або European Green Deal.
Крім чистого довкілля, Україна може отримати від європе
йського курсу іншу користь. Про це під час консультацій з місцевим бізнесом, які проводив Центр спільних дій спільно з Офісом віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції, заявляв торговий представник України Тарас Качка.
“У ЄС є великі амбіції щодо вуглецевої нейтральності. Для України це виклик і водночас шанс. Ми близькі до ЄС, тому транспортування з України до ЄС створюватиме менше шкідливих викидів в атмосферу. Якщо купувати руду в далеких країнах, то доставка звідти – це великі викиди”, – зазначив він.
Українському бізнесу, зауважив Качка, слід перейматися не лише митами і цінами, а й такими тонкими речами, які надають Україні переваги.
Не без ложки дьогтю
Попри очевидні покращення умов для експорту, які українські підприємці отримали завдяки угоді про асоціацію між Україною та ЄС, існують і суттєві проблеми. Не оминули вони і транспорту сферу.
Наприклад, для експорту зерна надзвичайно важливе залізничне сполучення. Зерно поїздами везуть до морських портів, звідки товар прямує за кордон. Представники бізнес-асоціацій регулярно скаржаться, що після жнив на ринку залізничних перевезень щороку виникає хаос.
Україна вирощує рекордні врожаї, але не налагодила ефективну залізничну логістику до портів. Аграрії стверджують, що на ринку утворився дисбаланс попиту і пропозиції. Його причини – профіцит вагонних парків і відсутність графіків гарантованого забезпечення аграріїв тягою і рухомим складом.
Якою буде “Укрзалізниця”, якщо все піде за планом
З проблемами стикаються і підприємці, які користуються автотранспортом. Наприклад, не кожен товар можна перевезти через будь-який пункт пропуску. Зокрема, дикі ягоди не можна перевозити до Польщі через пункт пропуску “Ягодин” на Волині, бо там нема обладнання для перевірки рівня радіації.
Місцеві підприємці вимушені транспортувати цей товар до польського кордону через Львівщину, що збільшує собівартість перевезень.
Інша проблема – нестача дозволів на перевезення вантажів до інших країн. З 2019 року ця проблема – серед ключових. Річ у тім, що в держав ЄС існує практика видавання визначеної кількості дозволів на перевезення вантажів. Кількість дозволів не фіксована і може змінюватися щороку.
Найбільш болюча ця ситуація для експортерів, які перевозять вантажі через автомобільні пункти пропуску на польському кордоні. Нерідко квоти на перевезення закінчуються ще до кінця сезону. Українські водії змушені перереєстровувати транспорт у Польщі і там же сплачувати податки.
Скільки дозволів на перевезення отримає Україна – результат домовленості влади з конкретною державою. Підприємці заявляють, що Україна повинна ставити це питання в переговорах з Польщею жорсткіше. За словами Качки, українська влада робить усе можливе, щоб домовитися з польською стороною.
Окремої статті заслуговують проблеми водних перевезень. На 2018 рік вартість транспортування тонни вантажу з Кременчука до Миколаєва залізницею становила 208 грн, річкою – 302 грн. Така суттєва різниця була пов’язана, зокрема, з великою кількістю зборів на річкові перевезення.
На думку урядовців, розвитку річкового транспорту сприятиме ухвалений у 2020 році закон “Про внутрішній водний транспорт”. “Закон повинен покращити конкуренцію на ринку і збільшити інвестиції завдяки рівним умовам і прозорим правилам”, – стверджує міністр інфраструктури Владислав Криклій.
Цей закон – позитивний сигнал для експортерів, адже він імплементує норми п’ятьох європейських директив і приводить українське законодавство у відповідність до законодавства Євросоюзу. Як відомо, відновлення ефективних внутрішніх водних шляхів – одне із зобов’язань України для вступу в ЄС.
Замість висновку
Ефективна транспортна система – один з ключових факторів успішного експорту. Україна має великий потенціал: протяжні залізничні шляхи, судноплавні річки та кордони з чотирма країнами-членами ЄС. Близькість до Євросоюзу робить Україну привабливою і з точки зору “зеленого” курсу.
Однак щоб скористатися цим потенціалом, потрібно подолати проблеми, які стоять на заваді експорту вітчизняних товарів за кордон.
Марія Очеретяна, Олексій Півторак, Центр спільних дій
Керамзит: производство, характеристики и транспортировка
Керамзит — уникальный строительный материал, получаемый из глинистых или глинисто-кремниевых пород при обжиге в специальных печах. Это
т легкий и пористый материал обладает рядом превосходных характеристик, что делает его незаменимым в строительстве и других промышленных отраслях. В данной статье мы рассмотрим производство керамзита, его основные характеристики, область применения, а также способы транспортировки этого материала с использованием грузовиков.
Производство керамзита
Производство керамзита начинается с тщательного отбора сырья — глины или глинисто-кремниевых пород. Сырье измельчается и перемешивается с определенными добавками для улучшения качества будущего керамзита. Затем полученная смесь подвергается обжигу в специальных вращающихся печах при температуре около 1100°C. В результате обжига происходит плотное нагревание сырья, что приводит к образованию мелких воздушных пузырьков и повышенной пористости материала.
Основные характеристики керамзита
Керамзит обладает рядом уникальных характеристик, которые делают его привлекательным для использования в различных сферах:
- Легкость: Керамзит является легким материалом с низкой удельной массой, что упрощает его транспортировку, установку и снижает нагрузку на фундаменты и конструкции.
- Пористость: Благодаря высокой пористости, керамзит обладает отличными теплоизоляционными свойствами. Он способен сохранять тепло в зимнее время и обеспечивать прохладу в жаркое лето.
- Устойчивость к морозам: Керамзит не подвержен разрушению при замораживании и оттаивании, что делает его идеальным материалом для строительства в холодных климатических условиях.
- Экологическая безопасность: Керамзит не содержит вредных химических веществ и не выделяет вредных испарений, что обеспечивает безопасность для здоровья людей и окружающей среды.
- Хорошая звукоизоляция: Благодаря своей пористой структуре, керамзит эффективно поглощает звук, что делает его идеальным материалом для использования в перегородках и потолках.
Область применения керамзита
Керамзит находит широкое применение в различных отраслях:
- Строительство: Керамзит используется для укладки перекрытий, стяжек, теплоизоляции фундаментов, создания легких стеновых конструкций и заполнения полостей в строительных конструкциях.
- Агропромышленный сектор: В сельском хозяйстве керамзит применяется как составляющая компонента для почвообработки, улучшения воздухообмена и водопроницаемости почвы.
- Промышленность: Керамзит используется в качестве заполнителя для изготовления керамических изделий, строительных блоков, а также в производстве изоляционных и абразивных материалов.
- Ландшафтный дизайн: В садово-парковом дизайне керамзит используется для создания декоративных элементов, дренажных систем и улучшения водоотвода.
Транспортировка керамзита грузовиками
Транспортировка керамзита производится грузовиками, которые способны перевозить большие объемы данного материала за один раз. Для обеспечения безопасности груза и минимизации рисков возникновения аварийных ситуаций на дороге, керамзит упаковывается в специальные контейнеры, мешки или биг-бэги.
Грузовики, предназначенные для транспортировки керамзита, оснащаются специальными механизмами для погрузки и выгрузки груза, что облегчает процесс перевозки и сокращает время на его выполнение. Важно также поддерживать заданные параметры влажности и температуры внутри кузова грузовика, чтобы сохранить качество керамзита и предотвратить его самовозгорание.
Заключение
Керамзит — уникальный и прочный материал, который широко используется в строительстве и других отраслях благодаря своим уникальным характеристикам. Производство керамзита основывается на специальном обжиге глинистых пород, который позволяет получить легкий и пористый материал с отличными теплоизоляционными свойствами.
Транспортировка керамзита грузовиками обеспечивает эффективную доставку материала на стройплощадки и производственные объекты. Использование специальной техники и контейнеров, а также соблюдение правил упаковки и температурного режима обеспечивает безопасность груза и качественную доставку керамзита на различные объекты применения.
Таким образом, керамзит продолжает оставаться важным материалом в строительстве и других сферах благодаря своим уникальным свойствам и простоте в производстве и транспортировке. Его использование способствует по
вышению качества строительных и промышленных работ, а также способствует созданию экологически безопасных и долговечных конструкций.
Доставка керамзита в Воронеже и области
Купить керамзит в Воронеже с доставкой можно на нашем сайте. Готовы доставить керамзитовый гравий в любых объемах, самосвалами грузоподъемностью от 1 до 30 тонн. У нас собственный грузовой автопарк. Своим клиентам мы предлагаем выгодные условия — без наценки и переплат.
Цены на доставку керамзита
Керамзит | Цена | Мин. заказ |
Керамзит Тульский (М250 ) фракция 10-20 | 1 650 ₽/м³ | От 0,5 м³ |
Керамзит Латненский (М600 ) фракция 0-5 | 2 000 ₽/м³ | От 0,5 м³ |
Керамзит Латненский (М600 ) фракция 5-10 | 2 100 ₽/м³ | От 0,5 м³ |
Внимание, акция! При оплате наличными действует скидка на доставку. Подробности по телефону .
Заказать услуги или проконсультироваться можно по телефонам ( подключен к WhatsApp):
Оформляем предварительные заявки с поставкой материала в определенный день и час.